Mjera Promidžba na tržištima trećih zemalja - LAG Sjeverna Bilogora
Disable Preloader

Novosti

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 43/17 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica).


“Vinska omotnica” odnosi se na bespovratna sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina.


Korisnici mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja su:
– proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar;
javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna);
– udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).


Dozvoljena ulaganja unutar mjere su:
– objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet);
– ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku;
– promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja;
– ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja;
– ulaganje u provođenje istraživanja na tržišta trećih zemalja.


Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova.


Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 EUR.


Rok za podnošenje prijava je do 31. svibnja 2017.g.







Natrag


Lagbanner Lagbanner Lagbanner Lagbanner Lagbanner Lagbanner Lagbanner Lagbanner Lagbanner